Miracolul dac
Autor: ing. Constantin Teodorescu
Articolul "Miracolul dac" prezintă condiţiile care au făcut ca poporul dac să fie primul din lume care să conştientizeze existenţa lui Dumnezeu, existenţa şi nemurirea sufletului uman şi esenţa adevăratei credinţe în Dumnezeu, de care nu s-a despărţit de la naşterea sa şi până în prezent.
Miracolul dac
Am menţionat de multe ori, în
diferite locuri din studiul „Structură
şi evoluţie”, despre faptul că dacii au fost singurul popor, din această
lume largă, care a crezut în Dumnezeu încă dintru începuturile sale şi până
astăzi, cu o nestrămutată credinţă, fără a se închina altor zei sau închipuiri.
Odată ce a fost dovedită
existenţa lui Dumnezeu, în capitolul 11 din studiul menţionat, se cere a fi
dovedită şi intuiţia dacilor de a fi descoperit pe Dumnezeu, încă cu peste zece
mii de ani în urmă, spre sfârşitul ultimei glaciaţiuni. Ce i-a deosebit de
restul populaţiilor lumii? Este o întâmplare sau au existat factori
determinanţi şi dacă au fost, care sânt acei factori? Vom căuta o explicaţie şi
veţi vedea că e simplă, acum când ştim ce e aura şi ce conţine, după cum s-a
arătat în capitolele 10 şi 11 din studiul
„Structură şi evoluţie”. (A se vedea
şi postările „Aura, conştiinţa şi sănătatea”, „Credinţa dacilor în Dumnezeu” şi
„Credinţa în Dumnezeu” de pe blogul www.
Structura si evolutie.blogspot.com, pa aplicaţia Google Chrome.)
Dacii au intuit cu atâta
clarviziune atât noţiunile de suflet şi de Dumnezeu cât şi relaţia sufletului
cu Dumnezeu, pentru că au privit natura înconjurătoare cu dragoste, respect şi
admiraţie şi cu dorinţa de integrare în ea. Aceasta le-a deschis sufletul către
înţelegerea profundă a lumii în care trăiau, desluşind corect sensurile
acesteia.
Ca să înţelegem însemnătatea
atitutidinii dacilor faţă de natură în evoluţia conştiinţei lor şi totodată să
ne corectăm prezenta atitudine, trebuie avute în vedere cel puţin aspectele:
a) În preistorie şi chiar şi în cea mai mare parte a feudalismului,
comunităţile dacilor erau mici oaze cufundate într-o imensă pădure care le
acoperea tot teritoriul. Într-o pădure deasă, aura fiecărui copac se
îngemănează cu aurele copacilor vecini, formând o imensă îngemănare de aure,
peste toată pădurea.
b) Traiul omului, ca şi al altor vieţuitoare, sub cupola unei asemenea
îngemănări de aure, se poate desfăşura numai într-o atitudine de convieţuire,
de ajutor şi înţelegere reciprocă. Orice atitudine rea, duşmănoasă, va fi
sancţionată de aura îngemănată a pădurii, cu respingerea.
c) Aura umană, trăitoare sub imensa îngemănare de aure a unei păduri, capătă
posibilitatea unor legături (conexiuni) mai facile cu structura de energie
planetară care a implementat codul vieţii şi în care se adună conştiinţa
planetară, parte a Raţiunii universale. (A se vedea capitolele 10 şi 11 din studiul
„Structură şi evoluţie”.)
Nu mă îndoiesc că multora,
enumerarea acestor aspecte le va părea o simplă aiureală. Dar, cum se întâmplă
de cele mai multe ori, prima impresie e înşelătoare.
Pentru a convinge de
veridicitatea aspectelor de mai sus, pot fi aduse argumente istorice şi
biologice şi pot fi făcute şi simple experienţe personale.
Ca experienţă personală,
oricine poate constata că chiar după o plimbare de câteva ore prin pădure, dar
într-o stare de nervozitate şi copleşit de gânduri rele, de răzbunare, nu se
obţine liniştea sufletească, relaxarea. În schimb, o plimbare de cîteva zeci de
minute dar cu gânduri bune, aduce o deplină satisfacţie şi linişte.
Omul rău, pătruns într-o pădure
mare, va fi cuprins de nelinişte, de nesiguranţă, va auzi zgomote suspecte, va
avea vedenii, toate ca respingere din partea aurelor îngemănate ale pădurii,
care-i simt răutatea. În schimb, omul bun se va bucura din plin de aerul
proaspăt şi de miresmele pădurii, aura lui fiind îmbrăţişată de aurele
îngemănate ale pădurii. Că este aşa, au dovedit-o multe experienţe biologice.
Aşa de exemplu, în literatura
de specialitate, este menţionat un experiment făcut pe un lan de grâu. La
vremea seceratului, când combina a intrat în lanul de grâu, senzorii plasaţi
din vreme la capătul opus al lanului au evidenţiat un răspuns al întregului
lan. Acest experiment confirmă atât faptul că planta simte prezenţa omului,
fapt demonstrat de renumita și talentata cercetătoare Marioara Godeanu, în
cercetările de la Piteşti, cu câteva zeci de ani în urmă, cât şi faptul că
aurele plantelor grupate se îngemănează pe întregul grup, confirmând astfel
aspectul a) menţionat mai sus.
Totodată, experimentul pe lanul
de grâu dovedeşte că aurele îngemănate ale plantelor nu numai că îşi transmit
percepţiile şi stările între ele, dar şi acţionează energetic în comun.
Desigur, trăind în plină expansiune a informaticii, sântem tentaţi să numim
transmiterea stărilor şi percepţiilor între plante drept comunicare sau schimb
de informaţii, dar ar fi o exagerare, fiindcă fenomenul e diferit de ce se
întâmplă în informatică. Mai degrabă e vorba de transmiterea stărilor şi
percepţiilor prin contaminare, important însă este fenomenul în sine şi nu
denumirea.
Referitor la cercetările d-nei
Marioara Godeanu, este demn de remarcat experimentul cu nucul celebrei
cântăreţe de operă Elena Cernei, din curtea casei acesteia de la Periş. Nucul a
reacţionat la interpretarea unei arii de către d-na Cernei, absolut identic,
atât la interpretarea vocală cât şi la interpretarea în gând, a aceleaşi arii,
ceea ce demonstrează că legăturile între cântăreaţă şi nuc s-au realizat între
aurele lor. Acest experiment al d-nei Marioara Godeanu are o seminificaţie
deosebită, deoarece confirmă existenţa
legăturilor energetice între aurele atât ale unor indivizi de aceeaşi specie
cât şi între indivizi de specii diferite, ceea ce s-a afirmat mai sus prin
aspectele a), b) şi c).
Ca argumente istorice, amintim
două.
Primul argument este luat din
lucrarea de istorie a d-lor Constantin C. Giurescu şi Dinu C. Giurescu „Istoria românilor din cele mai vechi timpuri
până astăzi”, ediţia a doua revăzută şi adăugită, editura Albatros,
Bucureşti 1975, în care, la pag. 20, este
descris un fapt petrecut în anul 75 înainte de era noastră: „Generalul roman Caius Scribonius Curio
bătuse pe dardani, un neam iliric din Peninsula Balcanică, şi voia să atace
apoi pe daci. A venit prin urmare pînă la hotarela Daciei, dar odată ajuns aci,
s-a înspăimîntat de întunecimea codrilor nepătrunşi şi s-a întors. Istoricul
latin spune: „Dacia tenus venit, sed tenebras saltuum expavit”. Ce
impresionante trebuie să fi fost acele păduri ca să facă pe un general roman
biruitor să dea îndărăt!” Într-adevăr, pădurile Daciei erau
înspăimântătoare pentru străini. Asemenea păduri au fost în toată Dacia, după
cum dovedeşte şi denumirea de Teleorman, care înseamnă Pădure nebună şi era dispusă în plină câmpie, lângă Dunăre.
Al doilea argument istoric este
dat de faptul că majoritatea popoarelor migratoare, care au venit dinspre Asia
spre Europa, au ocolit Dacia pe la nord, au pătruns în câmpia Panonică şi apoi
s-au răspândit în sudul, centrul şi vestul Europei. Factorul care i-a
determinat să ocolească Dacia au fost tot pădurile acesteia.
În atmosfera de convieţuire
paşnică şi reciproc înţelegătoare dintre om şi imensa pădure, în ceasurile în
care omul gândea la bogăţia şi frumuseţea naturii din jurul său, la măiestria
cu care lucrurile din jurul său se combinau într-un tot armonios şi la locul
său în mijlocul acestora, aura sa, sub imensa îngemănare de aure ale pădurii, a
avut posibilitatea unor legături cu structura planetară care a implementat
codul vieţii la apariţia vieţii celulare, prin care a avut revelaţia
adevărurilor primordiale ca existenţa lui Dumnezeu, existenţa sufletului şi
menirea acestuia de a merge la Dumnezeu, dacă merită.
Astfel, pe baza aspectelor a), b) şi c), este uşor să
înţelegem cum dacii, primii în lumea aceasta mare, au descoperit pe Dumnezeu şi
nemurirea sufletului, au descoperit meşteşugul creşterii animalelor, iar ca să
crească animale au trebuit să înveţe să cultive plante. Având lână şi peiei, au
învăţat torsul, ţesutul şi cusutul şi şi-au confecţionat cele trebuincioase
traiului, în simbioză cu pădurea înconjurătoare. Gândirea lor a devenit mai
cuprinzătoare, traiul mai bogat şi aşezat, legat pentru vecie de pădurea lor.
De-aci se trag continuitatea dacilor, ca teritoriu şi ca limbă, omenia,
înţelepciunea şi adevărata şi nestrămutata lor credinţă în Dumnezeu. Nu
întâmplător, majoritatea cântecelor populare ale dacilor încep cu frumoasele
expresii „foaie verde” sau „frunză verde”.
Acest miracol al dacilor n-a
avut consecinţe doar pentru ei, ci pentru întreaga Europă şi pentru
continentele vecine Africa şi Asia, ca urmare a băjeniei de la marea Neagră
prezentată în Anexa 6.2.1 din studiul „Structură
şi evoluţie” cât şi în postarea „Bpjenia
de la marea Neagră” de pe blogul amintit mai sus.
Peste tot unde au ajuns,
triburile plecate în băjenie au dus cu ele limba, obiceiurile şi datinele,
creşterea vitelor, cultivarea plantelor, torsul, ţesutul, cusutul, moştenirea
culturală şi, peste toate, credinţa în Dumnezeu. Aşa se explică existenţa
rugăciunii Tatăl nostru, în limba celtă veche a celţilor din Anglia, cu aceeaşi
rostire ca în limba dacă.
Toate cele arătate mai sus sânt
dovedite arheologic în Izrael, în Sinai şi în Egipt, în Mesopotamia şi în
India, în nordul Chinei, în ţările baltice, în Ucraina, Polonia, Cehia,
Slovacia, şi Serbia. Iar în Ucraina, Polonia, Cehia, Slovacia, Elveţia, Serbia,
Macedonia şi nordul Greciei, sânt şi astăzi populaţii compacte care vorbesc
limba dacă.
O dovadă în plus este dată de
studiile genetice. Astfel, studiul genomului uman a confirmat că populaţia din
nordul Indiei provine din Europa, iar în Europa, populaţia cu genă dacică este
majoritară din Boemia şi nordul Italiei până în stepele Bugului şi din Galiţia
până în Balcani, indiferent de limba vorbită în prezent.”
Bibliografia:
1
CONSTANTIN TEODORESCU: Structură şi
evoluţie. Editura MATRIX ROM. Bucureşti
2015. Ediţia a 4 – a revizuită şi adăugită.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu