Mişcarea gay - mişcare antisocială
Autor: ing. Constantin Teodorescu
Articolul Mişcarea gay - mişcare antisocială demonstrează caracterul antisocial al mişcării prin aceea că iese în afara programului informatic alcătuit de Dumnezeu şi implementat în aura vieţuitoarelor cu structură celulară, program ce dirijează evoluţia organismelor vii, inclusiv viaţa umană.
Curins:
1 Premisele mişcării gay
2 Caracterul antiuman şi antisocial al mişcării gay
1 Premisele mişcării gay
Prin mişcarea gay se au în vedere persoanele a căror orientare sexuală este
de lesbian, gay, bisexual sau transgen. Principalele premise ale
mişcării gay sânt
-
dreptul la alegerea orientării sexuale şi
-
dreptul la nediscriminare de orice fel
şi membrii mişcării şi le revendică prin
interpretarea unor prevederi ale Declaraţiei Universale a Drepturilor Omului
adoptată de Organizaţia Naţiunilor Unite la 10 decembrie 1948.
Recunoscută în principalele ţări occidentale şi
din NATO, mişcarea este folosită astăzi, de către acestea, ca mijloc de
presiune politică şi economică asupra ţărilor unde nu este recunoscută. În SUA
este recunoscută şi practicată larg în armată şi în viaţa socială, fiind
cunoscut cazul ambasadorului american la Bucureşti, din timpul guvernării
Năstase, care era homosexual şi era la post cu ţiitorul său.
2 Caracterul
antiuman şi antisocial al mişcării gay
Conform [1], lumea vie de pe planeta noastră are două
componente:
-
una cu evoluţie haotică, viaţa cu structură
subcelulară, şi
-
cealaltă cu evoluţie programată, viaţa cu
structură celulară căreia îi aparţinem şi noi oamenii.
Prin cercetări, am demonstrat atât apariţia şi
evoluţia haotică a vieţii subcelulare cât şi evoluţia programată a vieţii cu structură
celulară, pe baza unui program informatic cu structură numai energetică, făurit
de Dumnezeu şi implementat în aura corpurilor vii.
Pe baza instrucţiunilor programului implementat de
Dumnezeu în aură, în toate celulele corpului viu se formează un subprogram
informatic material, numit codul genetic, care dirijează evoluţia celulei, de-a
lungul întregii vieţi.
Tot pe baza instrucţiunilor programului
implementat în aură, corpul viu îşi formează diverse subprograme necesare
asigurării existenţei şi evoluţiei, cum ar fi: văzul, pipăitul, mersul, desfăşurarea
de diverse activităţi, procedee de analiză şi de raţionament şi altele. La om,
pe baza instrucţiunilor aceluiaşi program din aură, se formează conştiinţa
umană (sufletul) care are sediul tot în aură şi, la deces, părăseşte corpul
purtând cu sine toate cunoştinţele, faptele şi trăirile căpătate sau făptuite
de-a lungul vieţii. În funcţie de acestea, pe baza aceluiaşi program, sufletul
este admis sau nu în Raţiunea universală, care este o structură de energie
veşnică şi păstorită de Dumnezeu.
Pentru a permite o evoluţie amplă şi nestânjenită
a conştiinţei umane, Dumnezeu, prin programul său, a lăsat omului liberul
arbitru asupra propriei evoluţii în viaţă, dar i-a dirijat evoluţia către un
cadru social, către formarea de societăţi umane, prevăzând în programul
implementat în aură, două restricţii:
-
diviziunea pe sexe şi
-
incompatibilitatea genetică între indivizi rude de
sânge.
Ambele restricţii au menirea de a facilita viaţa
în cadrul unor societăţi umane, deoarece societatea umană este cadrul propice
pentru formarea şi evoluţia conştiinţei umane. În acelaşi sens al lărgirii
cadrului social, a doua restricţie, incompatibilitatea genetică, interzice
categoric relaţiile sociale între indivizi rude de sânge, deoarece astfel de
relaţii duc la degradarea biologică a descendenţilor şi la dispariţia speciei.
Conform aceloraşi două restricţii, noi oamenii ne
naştem cu următoarele predeterminări precise:
-
caracterul social,
-
sexul şi
-
cercul rudelor de sânge.
Aceste predeterminări se adaugă însuşirilor
generale ale tuturor vieţuitoarelor: supravieţuirea, învăţarea, înmulţirea şi
adaptarea la mediu. Pe baza predeterminărilor şi însuşirilor generale, pot fi formulate
trăsăturile fundamentale ale adevăratei credinţe în Dumnezeu:
-
încadrarea armonioasă în viaţa socială,
-
păstrarea, respectarea şi protejarea apartenenţei
la sex (ca persoană, ca individ),
-
păstrarea apartenenţei la cercul rudelor de sânge
şi respectarea acestora,
-
facilitarea, sieşi şi celor din jurul său,
îndeplinirii însuşirilor generale de supravieţuire, de învăţare, de înmulţire
şi de adaptare la mediu, în cooperare şi în cât mai bune condiţii.
Aşadar, în programul făurit de Dumnezeu, nu este
loc nici de homosexuali, nici de lesbiene, nici de bisexuali şi nici de
transgeni, toate aceste manifestări fiind nu numai străine ci şi ostile
societăţii umane. Iar faptul că principalele ţări vestice au legiferat mişcarea
gay arată că, în actualul stadiu de evoluţie, capitalismul a ajuns un pericol
pentru existenţa omenirii şi, evident, decurge necesitatea înlocuirii grabnice
a acestei societăţi ajunsă la o astfel de degradare.
Toate ororile şi chinurile din societatea de
astăzi sânt chinurile facerii unei noi societăţi care va instaura, pe tot
pământul, preceptul „omul pentru om este frate şi prieten”.
Cine doreşte mai multe amănunte, le găseşte pe
subpagina „Dumnezeu şi credinţa” de pe pagina mea „Structura si evolutie” pe
Facebook sau în postările de pe blogul www.Structurasievolutie.blogspot.com
la adresa https://www.blogger.com/blogger.g?bloglD
pe Google Chrome.
P.S. Nu pot încheia fără să amintesc, cu deosebită
mândrie, că dacii, poporul căruia îi aparţin şi în limba căruia vorbesc şi v-am
scris, au intuit toate cele arătate mai sus încă din vremea ultimei
glaciaţiuni, cu peste zece mii de ani în urmă. Tocmai pentru a evita relaţiile
sexuale între rude de sânge s-au inventat şi introdus gradele de rudenie şi
s-au organizat nedeile, sărbători ale populaţiilor de pe arii largi, pentru a
înlesni formarea de cupluri fără nici o bănuială de legături de sânge.
Cum să nu fiu mândru că dacii mei au fost primul
şi singurul care, dintre toate popoarele care au populat Pământul, dintru
începuturile sale – cu peste zece mii de ani în urmă – şi până astăzi, a
conştientizat existenţa lui Dumnezeu şi a sufletului, a crezut în Dumnezeu şi în
nemurirea sufletului şi niciodată nu şi-a imaginat şi nu a crezut în alţi zei. Mai
multe amănunte pe subpagina „Continuitatea dacilor si limbii dace” de pe pagina
„Structura si evolutie” pe Facebook.
Bibliografia
1
CONSTANTIN TEODORESCU: Structură
şi evoluţie. Editura MATRIX ROM. Bucureşti 2015.
Ediţia a 4 – a revizuită şi adăugită.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu